sâmbătă, 21 martie 2015

Papaji (H.W.L. Poonja) - Uită-te la frică, aroganță și mândrie, dacă dorești să o elimini

Uită-te la frică, aroganță și mândrie, dacă dorești să o elimini. Uită-te la ea! Mândria și aroganța este "eu fac" și aceasta cauzează probleme. Ele nu ți-au adus folos, așa că rămâi smerit.
Tot ce ai "face" crezând că "tu" faci, doar va face nevăzut Sinele prin aroganța "eu fac". Aroganța nu recunoaște acest moment atemporal, aroganța este "Eu sunt corpul".
Elimină această aroganță și iluminarea este instantanee.
"Sunt așa-și-pe-dincolo" este prima aroganță, iar "aceasta este a mea" este a doua aroganță. Uită-te la ea!

~ Papaji


Look at fear, arrogance and pride if you want to remove it, Look at it! Pride and arrogance is doership and this causes trouble. They have never paid you, so be humble.
Anything that you „do“ conceals Self with the arrogance of doership. Arrogance is not recognizing this timeless moment, arrogance is „I am the body.“
Remove this arrogance and Enlightenment is instantaneous. „I am so-and-so“ is the first arrogance, and „this is mine“ is the second. Look at it!
~ Papaji

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu